Dlaczego warto zlecić obsługę korespondencji? - Lepiej, Taniej, Szybciej!

Na czym polega outsourcing obsługi korespondencji?

Jest to częściowe lub całkowite zlecenie procesu obsługi korespondencji specjalistycznej firmie świadczącej usługi druku, kopertowania i ekspedycji pocztowej listów. W uproszczeniu wygląda to tak:

outrourcing pocztowy

LEPIEJ - efektywne wykorzystanie pracowników

Twoja firma z pewnością korzysta przy obsłudze korespondencji z wolniejszych urządzeń niż profesjonalna firma outsourcingowa więc obsługa procesu drukowania i kopertowania zabiera Twoim pracownikom znacznie więcej czasu. Jeśli do tego ręcznie pakują dokumenty do kopert to wykorzystanie ich czasu pracy jest bardzo nieproduktywne.

TANIEJ - niższe koszty obsługi korespondencji

Twoje koszty obsługi korespondencji, na które składają się koszty pracy, materiały papierowe, amortyzacja i eksploatacja urządzeń są wyższe niż opłaty za usługi outsourcingowe. Wynika to z różnic w skali działania, wydajności sprzętu, fachowości pracowników oraz dostępu do hurtowych cen materiałów. Dlatego czysta kalkulacja ekonomiczna wskazuje na większą opłacalność outsourcingu.

SZYBCIEJ - krótszy czas wysyłki listów

Fachowcy od obsługi korespondencji dysponują sprzętem o wysokiej wydajności i mają duże doświadczenie w procesach logistycznych związanych z przygotowaniem i wysyłką dokumentów. Korzystając z ich usług z pewnością skrócisz czas dostarczenia Twoich listów.


Wybierz dostawców usług kopertowania i wyślij zapytanie aby uzyskać najlepszą ofertę

1. Wybierz dostawców usług do których chcesz wysłać zapytanie

zaznacz dostawca usługi strona www
Adrex Group obsługa korespondencji masowej (druk, kopertowanie, wysyłka) http://www.adrex-group.pl
Mailing Solutions druk i kopertowanie http://www.mailing-solutions.pl
Kopertowanie.pl druk personalizowany, kopertowanie, wysyłka pocztowa http://www.kopertowanie.pl
Printcom składanie i kopertowanie dokumentów http://www.printcom-polska.pl
HEFTER Polska urządzenia kopertujące, falcerki http://www.hefter.pl

2. Wpisz swoje dane i zapytanie

Imię i Nazwisko:

Firma/Instytucja:

Email:

Telefon kontaktowy:

Zapytanie:

3. Wyślij zapytanie